webbranding

یادداشتی برای آقای وزیر

جواد ظریف

امروز روز تاریخی برای ایران، خاورمیانه و کل دنیا بود. این را از شخصیت‌های که دور میز مذاکرات نشسته بودند می‌شد فهمید. این توافق برای مردم ایران روزی بود که سال‌ها و ماه‌ها انتظارش را می‌کشیدند.

اما بیش از همه یک شخص تاثیر بسزایی در این توافق داشت. کسی که سال‌ها برای خاک ایران زحمت کشیده است اما در دو سال اخیر مسئولیت بسیار سنگینی را به دوش داشته و به قول خودش “بحرانی غیر ضروری” را خاتمه داد.

 

ارزش کار او را تاریخ بهتر خواهد نوشت اما از مقابله 23ماهه با 6 قدرت جهانی که خیلی‌ها از پس آن برنیامدند می‌توان فهمید چه کسی جنگ را به صلح تغییر داد. حتی بیشتر، او با مخالفان داخلی هم مذاکره کرد و گروه مذاکره کنندگان، دولتمردان، نمایندگان مجلس و مردم را همدل کرد.

 اگر ظریف در ایران نبود ظرفیت این را داشت تا دبیرکل سازمان ملل پیش برود.

صادق خرازی

20157_793

ظریف مذاکره کننده سرسخت، حرفه ای و وطن پرستی است و حتی وقتی مذاکرات سخت می شد لبخند میزد.

جان کری

125340_156

 

او جواد ظریف است. کسی که از قبل از انقلاب تا امروز برای این خاک جنگیده است. کسی است که قطع نامه 598 ایران را به زبان انگلیسی نگاشته است. و حالا کسی است که بازی سیاست خارجی ایران را تغییر داد.

 

ما به آقای ظریف خسته نباشید می‌گوییم و از هر کسی که برای ایران از جان مایه بگذارد جان می‌دهیم.

لوگوی توافق هسنه ای

هر چند ما و اعضای تیم ما هیچ کدام اهل سیاست نیستند تنها برای تشکر از جناب آقای وزیر عزیز امروز لوگوی وب‌سایت را به پیشنهاد بچه‌های وب‌برندینگ تغییر دادیم.

امید آن روزی را داریم که هر کسی به بهترین شکل وظیفه‌اش را انجام دهد، همه ما با هم همدل باشیم  و برای عزت و سربلندی ایران بکوشیم.

داغ ترین مقالات
دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گــذاری