webbranding

مت کاتز : آپدیت پنگوئن در چند هفته پیش رو

پنگوئن اپدیت می شود

 بعد از سمینار smx  که مت کاتز خبر آپدیت جدید پنگوئن را که آپدیتی بزرگ می باشد را اعلام کرد  بحث های زیادی در مورد بروز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل در سایت های ایرانی و خارجی به وجود آمد . و به نوعی تمامی سایت هایی که خود آن ها می دانستند که کمی در لینک بیلدینگ شیطنت کرده اند به تکاپو افتادند تا کاری کنند که سایت آنها به قعر جدول گوگل سقوط نکنند . اما “پنگوئن نسخه دو” شوخی نیست اگر پس از آپدیت دچار افت ترافیک محسوسی شدید شک نکنید که پای پنگوئن در کار است .

از این رو وب برندینگ تصمیم گرفت اولین کتابچه راهنمای ریکاوری گوگل پنگوئن را به صورت کاملا رایگان در اختبار تمامی وب مستران ایرانی قرار دهد . که خوشبختانه مورد توجه بسیاری از کاربرا ن قرار گرفت .
اما هدف از این پست که یک پست خبری است این است که امروز مت کاتز در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که در سه ، چهار هفته پیش رو نسخه دوم الگوریتم پنگوئن آپدیت خواهد شد .

پنگوئن اپدیت می شود
گوگال پنگوئن اپدیت می شود

نسل جدید تکنیک های الگوریتم پنگوئن بسیار قابل توجه قرار خواهد گرفت ،  که با استفاده مدارک و سند هایی که از کارشناسان و متخصصان امر سئو رسیده است مشخص شده است که پنگوئن جدید حساسیت شدیدی به Anchor text ، دایرکتوری های لینک  و لینک های غیر مرتبط دارد .
آخرین اپدیت پنگوئن در آوریل 2012 بود و دو بار در ماه های می و اکتبر رفرش شد .
هم اکنون نیاز است با استفاده از یک سری دفترچه ها راهنما آماده کار بر روی گوگل پنگوئن شوید .
پیشنهاد میکنیم که مقالات زیر را مشاهده نمائید :

داغ ترین مقالات
دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گــذاری