webbranding

اخبار جدید گوگل در آذرماه

اخبار جدید از به روز رسانی های گوگل

در بخش اول این خبر ، گوگل اعلام کرده است که محتوای یا مقاله های کوتاه هم می تواند به رتبه بندی یک سایت کمک کند و در بخش دوم این خبر ، بازهم گوگل و الگوریتم های آن در این چند روزه اخیر آپدیت شدند و این بروزرسانی ادامه خواهد داشت.

 گوگل : مقاله های کوتاه می تواند در رتبه بندی بسیار موثر باشند

گوگل چند روزی قبل از اپدیت نسخه 22 الگوریتم پاندای خود خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه محتوای کوتاه ولی کاربردی می تواند در رتبه بندی بسیار تاثیر گذار باشد.
در یکی از مقاله های منتشر شده توسط گروه وب برندینگ اعلام شده بود که سعی کنید همواره هر مقاله ای که تولید می کنید حداقل دارای 500 کاراکتر باشد ، اما همانطور که میدانید گوگل هر روز برای اینکه بهترین نتایج را نمایش بدهد ، سعی می کند که خود را بر همه موارد مورد نیاز ، وفق دهد ، امروز دوباره نظر گوگل کمی تغییر کرده است.
امروز گوگل اعلام کرد که مقاله های کوتاه حتی کمتر از 500 کاراکتر هم می تواند در رتبه بندی یک سایت موثر باشد ، شما با یک مقاله کوتاه ، می توانید به گوگل خود را اثبات کنید ، فقط کافیست که از کلمات و جملاتی استفاده کنید که گوگل متوجه شود که مقاله شما مرتبط با سایت شما و کلمات کلیدی باشد…
گوگل اعلام کرد که جدیدا  ، خزنده های ما ، نمی آیند تعداد کاراکتر های یک مقاله را شمارش کنند و بر اساس آن رتبه دهند ، در صورتی که یک مقاله منتشر کنید که برای کاربران تاثیر گذار و جذاب باشد هرچند کوتاه و مختصر  ، گوگل می تواند رتبه خوبی به شما بدهد .
به عنوان مثال ، شبکه اجتماعی توئیتر ، بیشتر از 140 کاراکتر به شما اجازه نمی دهد که متن وارد کنید ، شما اگر محتوایی حتی کمتر از 140 کاراکتر هم منتشر کنید که کاملا کاربردی و مورد پسند کاربران باشد می تواند به رتبه شما کمک کنید ، گاهی اوقات یک مقاله بسیار کوتاه می تواند چنان در رتبه شما تاثیر گذار باشد که شاید یک مقاله بلند بالا برای شما چنین کاری را انجام ندهد . در این راه گروه وب برندینگ توصیه می کند که مطالب شما فقط بازنویسی یا کپی کاری نباشد ، بلکه منحصر به فرد و انحصار سایت شما باشد. در کل گوگل شعاری جدید را شروع کرده است : “اگر سئو میخوای با محتوا پیش برو ، حالا چه این محتوا کوتاه باشد ، و چه بلند باشد “

امروزه برای گوگل ،  محتوا و  انحصار آن بسیار مهم است و خیلی هم ارزشمند همانند یک طلا

 

بروزرسانی جدید از گوگل در این چند روز اخیر :

همانطور که گروه وب برندینگ در مقاله “بزودی گوگل پنالتی خود را شروع می کند” اعلام کرده بودیم ، موتور جستجوی گوگل هر روز در حال بروزرسانی است و شدیدا در حال عمل مقایسه سایت ها برای نمایش بهترین نتیجه است .

بر اساس آمارهایی که در زمینه تحلیل و برسیی تخصصی موتورهای جستجو هستند ، اعلام شده است که در این 5 روز اخیر ، تغییرات بزرگی در فهرست نمایشی گوگل (SERP) رخ داده است ، که این تغییرات را می توانید در شکل زیر مشاهده نمائید :

اخبار جدید گوگل در آذرماه سال 91
اخبار جدید گوگل در آذرماه سال 91

گوگل اعلام کرده است که ممکن است بسیاری سایت ها در این مدت دچار کاهش ترافیک شوند (البته ورودی گوگل) ، ولی نیاز نیست که نگران باشند ، گوگل فعلا در حال انجام عمل مقایسه است.

داغ ترین مقالات
دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گــذاری