webbranding

علی الحساب مرغ مگس خوار را بیشتر بشناسید

الگوریتم مرغ مگس خوار

مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده ی جهان است. مغز این پرنده %2/4 وزن بدنش را تشکیل می دهد. این پرنده دارای هوش سرشاری است. شنوایی او بسیار بهتر از انسان است. این پرنده فاصله های دور را بهتر از انسان می بیند. مرغ مگس خوار حس بویایی ندارد و از زبانش برای خوردن شهد گل ها استفاده می کند.قلبش بیش از 1260 بار در دقیقه می زند و% 5/2 وزن بدنش را تشکیل می دهد.

سوخت و ساز این حیوان 100 برابر متابولیزم فیل است.از آن جایی که پای این پرنده بسیار ضعیف است،ترجیح می دهد بیشتر پرواز کند.طول این پرنده به طور متوسط 5/8 سانتی متر و وزنش بین 2 و 20 گرم می باشد.نوع مونث این پرنده بزرگتر از نوع مذکرش است.جوجه های این مرغ تا مدتی قادر به پرواز نیستند.عمر این حیوان حدود 5 سال است. بال های این پرنده در هر ثانیه 70 بار به هم می خورند، اما به هنگام شیرجه در هر ثانیه 200 بار به هم می خورند.این پرنده قادر است 30 مایل در ساعت پرواز کند و به هنگام پرواز در یک نقطه ثابت بماند و یا حتی عقب عقب برود.

فعلا فقط شما را با حیوانی آشنا نمودیم که گوگل به تازگی آن را به عنوان الگوریتمی جایگزین برای پاندا و پنگوئن قرار داده است ، آشنا نمودیم . در روزهای آینده بیشتر بحث و گفتگو در مورد این الگوریتم خواهیم نمود …

علی الحساب فقط این را  بدانید که گوگل سعی نموده است این الگوریتم را هوشمند پیاده سازی کند ، اگر متن بالا را که در مورد این پرنده است بهتر بخوانید متوجه خواهید شد که قصد گوگل چه خواهد بود ؟؟؟

داغ ترین مقالات
دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گــذاری