webbranding

مشاوره بازاریابی در بندرعباس

تجربیات من طی ۱۰ سال گذشته (البته کمی بیشتر از ده سال) در پروژه های مختلفی صرف شده است و با توجه به دانش و تجربه گذشته، سعی می کنم شما را به بهترین شکل راهنمایی کنم و دانشم را با شما به اشتراک میگذارم تا شما راه رفته ی من و دیگران را دوباره طی نکنید و هر چه سریع تر به موفقیت مد نظرتان برسید. ما می توانیم در مشاوره بازاریابی و مشاوره فروش، تعیین استراتژی های بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری و تولید سرنخ های فروش نتایج خوبی با هم بدست آوریم.
با توجه به تجربیات من این پروسه با آموزش صحیح کارکنان شما موثر تر واقع می شود و بیشتر تجربه کاری من در حوزه آنلاین می باشد. البته در دنیای امروز دیگر ما چیزی به نام بازاریابی غیر دیجیتال نداریم و بازاریابی غیر دیجیتال دیگر کاربردی ندارد. دیگر آقای کاتلر هم کتاب خود را با تجربه بازاریابی”انگری برد” و “شبکه های اجتماعی ناسا” شروع می کند

تولید و پرورش سرنخ های فروش

دیجیتال برندینگ

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت ارتباط با مشتری

بندرعباس از بزرگترین بندرهای ایران است و به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد در جهت جابه‌جایی کالا و سرمایه در اشکال مختلف، نتایج اقتصادی به سزایی برای این استان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی‌سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده و به دلیل شرایط خاص خود همواره مهمانان و مهاجران زیادی این شهر را برای کار و زندگی انتخاب می کنند.
این بندر زیبا دارای ظرفیت های درخور توجهی از نظر تاسیسات پیشرفته خدماتی ، زیربنایی و اقتصادی است و مردمان آن کوشا و خونگرم هستند.

مشاوره بازاریابی و فروش در بندرعباس

فاصله مکانی من تا شما کمی دور به نظر می رسد و شاید مراجعه به یک مشاور در بندرعباس بهتر باشد ولی تکنولوژی همه مشکلات را حل کرده است. برای مشاوره بازاریابی در بندرعباس و یا هر جای دیگری از دنیا کافی است ابتدا فرم اطلاعات اولیه را پر نمایید. سپس من اطلاعات اولیه را بررسی می کنم و می توانید از طریق واتساپ یا اسکایپ، مشاوره بازاریابی را در خود بندرعباس دریافت نمایید.
در صورتی که همچنان به مشاوره حضوری نیاز داشتید می توانیم جلسات را در، تهران و یا بندرعباس هماهنگ نماییم.

شاید شما نمی دانید چه می خواهید، احتمالا با یک گفتگوی دوستانه و کمی اطلاعات بیشتر در خصوص کار شما بتوانم کمک نمایم.

چه مواردی را در یک مشاوره بازاریابی می توان جستجو کرد:

شاید مشاوره دیجیتال مارکتینگ از دید من کمی با دیگران متفاوت باشد. نگاه من در بازاریابی کل نگر است و شاید یکی از علل موفقیت من و تیم ما در آژانس هم همین بود. بازاریابی دیجیتال آینده ای است که من از گذشته آن را تجربه کرده ام.