webbranding

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تبریز

به نظر من، ما دیگر چیزی به نام “بازاریابی غیر دیجیتالی” نداریم و با تحول دنیای پیرامونمان دیگر حتی آقای کاتلر هم در نسخه های جدید کتاب اصول بازاریابی خود نمی تواند موفقیت “انگری برد” یا “شبکه های اجتماعی ناسا” را فراموش کند.
تجربیات من طی ۱۰ سال گذشته (شاید کمی بیشتر از ده سال) در پروژه های مختلفی از استارتاپ ها تا سازمانهای بزرگ کسب شده است و می توانم این تجربه را در جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تبریز با شما اشتراک بگذارم.

تولید و پرورش سرنخ های فروش

دیجیتال برندینگ

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت ارتباط با مشتری

تبریز یکی از کلانشهر های مهم ایران است و که از گذشته تا به امروز از نظر اقتصادی یکی از قطب های اقتصادی کشور محصوب می شود و بیش از ۵۵ درصد از کارگاه های بزرگ صنعتی در آذربایجان شرقی و بخصوص شهر تبریز مستقر شده اند. مردمان این شهر ترک بوده و از نظر فکری و اقتصادی جزو برترین ها هستند و به دلیل متحد بودن همیشه موفق بوده و خواهند بود همچنین خون گرم و خوش اخلاق و کوشا هستند و خلاقیت خوبی دارند. راه های ارتباطی با این شهر از طریق قطار، هواپیما، اتوبوس و ماشین میسر است.

مشاوره بازاریابی دیجیتال در تبریز

در دنیای امروز دیگر چیزی به عنوان بازاریابی غیر دیجیتالی نداریم و شما می توانید برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ کسب کار خود در تبریز و یا هر جای دیگری از دنیا ابتدا فرم اطلاعات اولیه را پر نمایید. سپس من اطلاعات اولیه را بررسی می کنم و می توانید از طریق واتساپ یا اسکایپ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ را در خود تبریز دریافت نمایید. در صورتی که همچنان به مشاوره حضوری نیاز داشتید، می توانیم جلسات را در تهران و یا تبریز هماهنگ نماییم.

شاید شما نمی دانید چه می خواهید، احتمالا با یک گفتگوی دوستانه و کمی اطلاعات بیشتر در خصوص کار شما بتوانم کمک نمایم.

چه مواردی در یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توان جستجو کرد:

شاید مشاوره دیجیتال مارکتینگ از دید من کمی با دیگران متفاوت باشد. نگاه من در بازاریابی کل نگر است و شاید یکی از علل موفقیت من و تیم ما در آژانس هم همین بود. بازاریابی دیجیتال آینده ای است که من از گذشته آن را تجربه کرده ام.