webbranding

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اردبیل

به نظر من، ما دیگر چیزی به نام “بازاریابی غیر دیجیتالی” نداریم و با تحول دنیای پیرامونمان دیگر حتی آقای کاتلر هم در نسخه های جدید کتاب اصول بازاریابی خود نمی تواند موفقیت “انگری برد” یا “شبکه های اجتماعی ناسا” را فراموش کند.
تجربیات من طی ۱۰ سال گذشته (شاید کمی بیشتر از ده سال) در پروژه های مختلفی از استارتاپ ها تا سازمانهای بزرگ کسب شده است و می توانم این تجربه را در جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اردبیل با شما اشتراک بگذارم.

تولید و پرورش سرنخ های فروش

دیجیتال برندینگ

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت ارتباط با مشتری

اردبیل استان تاریخی ای می باشد که اهمیت زیادی دارد. در این شهر به دلیل نزدیکی به جاده ابریشم کاروان سراها و اماکن تاریخی زیادی وجود دارد و علاوه بر آن مناطق طبیعی با چشم انداز زیبایی را داراست که همه از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و قدمت دارد می باشد. اقتصاد این شهر از طریق دامپروری، کشاورزی و صنعت می گذرد و مردمان آن کوشا و مهربان اند و به قشر بیشتر مردم آن آذربایجانی ها می باشند که به زبان ترکی آذربایجانی سخن می گویند. اقتصاد و برند سازی در این شهر جای پیشرفت زیادی دارد.

مشاوره بازاریابی دیجیتال در اردبیل

در دنیای امروز دیگر چیزی به عنوان بازاریابی غیر دیجیتالی نداریم و شما می توانید برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ کسب کار خود در اردبیل و یا هر جای دیگری از دنیا ابتدا فرم اطلاعات اولیه را پر نمایید. سپس من اطلاعات اولیه را بررسی می کنم و می توانید از طریق واتساپ یا اسکایپ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ را در خود اردبیل دریافت نمایید. در صورتی که همچنان به مشاوره حضوری نیاز داشتید، می توانیم جلسات را در تهران و یا اردبیل هماهنگ نماییم.

شاید شما نمی دانید چه می خواهید، احتمالا با یک گفتگوی دوستانه و کمی اطلاعات بیشتر در خصوص کار شما بتوانم کمک نمایم.

چه مواردی در یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توان جستجو کرد:

شاید مشاوره دیجیتال مارکتینگ از دید من کمی با دیگران متفاوت باشد. نگاه من در بازاریابی کل نگر است و شاید یکی از علل موفقیت من و تیم ما در آژانس هم همین بود. بازاریابی دیجیتال آینده ای است که من از گذشته آن را تجربه کرده ام.