webbranding

مشاوره بازاریابی در زنجان

تجربیات من طی ۱۰ سال گذشته (البته کمی بیشتر از ده سال) در پروژه های مختلفی صرف شده است و با توجه به دانش و تجربه گذشته، سعی می کنم شما را به بهترین شکل راهنمایی کنم و دانشم را با شما به اشتراک میگذارم تا شما راه رفته ی من و دیگران را دوباره طی نکنید و هر چه سریع تر به موفقیت مد نظرتان برسید. ما می توانیم در مشاوره بازاریابی و مشاوره فروش، تعیین استراتژی های بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری و تولید سرنخ های فروش نتایج خوبی با هم بدست آوریم.
با توجه به تجربیات من این پروسه با آموزش صحیح کارکنان شما موثر تر واقع می شود و بیشتر تجربه کاری من در حوزه آنلاین می باشد. البته در دنیای امروز دیگر ما چیزی به نام بازاریابی غیر دیجیتال نداریم و بازاریابی غیر دیجیتال دیگر کاربردی ندارد. دیگر آقای کاتلر هم کتاب خود را با تجربه بازاریابی”انگری برد” و “شبکه های اجتماعی ناسا” شروع می کند

تولید و پرورش سرنخ های فروش

دیجیتال برندینگ

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت ارتباط با مشتری

زنجان شهری است که تاریخ، تمدن، فرهنگ بالا و خوبی داشته و مردمانی میهمان نواز و مهربان با زبان ترکی آذربایجانی دارد و آب هوای آن مطبوع و فوق العاده است. این استان مراکز خرید خوبی دارد و از نظر اقتصادی از مراکز گردشگری می تواند به حساب آید. این شهر زیبا مراکز دیدنی فراوانی دارد و از نظر اقتصادی خوب و قابل بررسی است که مردمان آن می توانند با یک مشاوره خوب در آمدهای قابل ملاحظه ای داشته باشند. راه هایی که به این شهر زیبا می توان سفر کرد هواپیما و قطار و اتوبوس و ماشین می باشد.

مشاوره بازاریابی و فروش در زنجان

فاصله مکانی من تا شما کمی دور به نظر می رسد و شاید مراجعه به یک مشاور در زنجان بهتر باشد ولی تکنولوژی همه مشکلات را حل کرده است. برای مشاوره بازاریابی در زنجان و یا هر جای دیگری از دنیا کافی است ابتدا فرم اطلاعات اولیه را پر نمایید. سپس من اطلاعات اولیه را بررسی می کنم و می توانید از طریق واتساپ یا اسکایپ، مشاوره بازاریابی را در خود زنجان دریافت نمایید.
در صورتی که همچنان به مشاوره حضوری نیاز داشتید، می توانیم جلسات را در تهران و یا زنجان هماهنگ نماییم.

شاید شما نمی دانید چه می خواهید، احتمالا با یک گفتگوی دوستانه و کمی اطلاعات بیشتر در خصوص کار شما بتوانم کمک نمایم.

چه مواردی را در یک مشاوره بازاریابی می توان جستجو کرد:

شاید مشاوره دیجیتال مارکتینگ از دید من کمی با دیگران متفاوت باشد. نگاه من در بازاریابی کل نگر است و شاید یکی از علل موفقیت من و تیم ما در آژانس هم همین بود. بازاریابی دیجیتال آینده ای است که من از گذشته آن را تجربه کرده ام.